5 Mar 2014

Bugün Ben..

Bugün bir şeyler yapmalıyım. Mesela kahveyle başlayabilirim. Radyomda bana ilham veren şarkı çıktı, sesini açayım.



Kahve kokusu da bana eşlik etmeye başlayınca hazırım. Masaya bi kaç defter renkli kalemler serpiştiririm. Deftere yazmayı severim aslında ben, klavye bana göre değil. 
Geçen gün Nil'in yazısını okudum, sosyal medya çılgınlığıyla ilgili. "Sosyal medya önleyici huni" yazının adı. Açıp okuyun siz de bence.
Bazen çok sıkılıyorum dijital dünyadan keşke internet icat edilmeden yok olsaydım diye geçiriyorum aklımdan. Ben eski zamanlarda yaşamalıymışım. Mektup yazmak çok normalken, kartpostal almak mucize değilken, uzun uzun sohbet edilirken telefonları kontrol etmeden.. Nil de bunlardan bahsetmiş. İyi de etmiş. 


Bu dijital dünya bir şeyler katmıyor değil tabii ki bize, önemli olan da yararlanmak. Kendimizi kaptırmadan, sevdiklerimizi ihmal etmeden, kendimizi ihmal etmeden, sürpriz yapmayı unutmadan hayata..
Ben şimdi biraz kalem tutup içimi dökmek istiyorum. İnsanın içinde hep dökülmek isteyen bir şeyler vardır. Bazen gözyaşı, bazen kelimeler, bazen hislerimiz.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...