12 Nis 2013

Biscotti Aşkına



Hep söylüyorum ne kadar şanslı olduğumu :)) Geçenlerde içimden biscotti yapsak keşke diye düşünmüştüm. Ablam yıllar önce ben üniversitedeyken yapmıştı, çok beğenmiştim. Tam benim sevdiğim tarzda kıtır kıtır kurabiyemsi harika bi tat olarak kazınmıştı kayıtlara :) Boğa burcu olduğumdan mıdır bilinmez, yediğim içtiğim güzel şeyleri asla unutmam. Geçenlerde de nerden geldi aklıma hatırlamıyorum ama bir kere aklıma düşmüştü işte.

Bir kaç gün sonra işten geldiğimde evde bir kutu biscottiyi görünce yorgunluktan hayal gördüğümü düşündüm ve şaşkınlıkla dokundum biscottilere :)) Gerçeklerdi ve nefis gözüküyorlardı. Tatları da hatırladığımdan çok daha güzeldi. Ağızda dağılan, kıtır kıtır, badem tadının kuru üzümle harika buluşması...

Bu harika biscottiyi meğer Ela'nın erkek arkadaşı Cihan yapıp getirmiş. Doors Akademi'de profesyonel aşçılık kursuna giden eniştemiz sayesinde harika tatlar tatmaya devam ediyoruz. Ellerine sağlık Cihan :)

Tam bir keyif insanı olarak biscottilerimi de en güzel kahvemi yudumlarken, kitabımı okurken, penceremden içeri güneş sızarken yedim..

Biscottinin tarifini isterseniz sizin için kaçırmaya çalışırım ;)

Kendiniz için güzel keyif anları yaratarak, hayattan sonsuz keyif almak bu kadar basit!

2 yorum:

  1. of harika görünüyorrrrr!! ben tarifi istiyorum ama aynı keyifi seninle birlikte yapmayı da istiyorum!! ayrıca o havuçlu kekin de tarifini hala istiyorum cihanın dikkatine

    YanıtlaSil
  2. o zaman bize geldiğinde sipariş veririz cihana ;) keyifle yeriz, kahvelerimizi içerken kırmızı koltukta muhabbetle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...