12 Nis 2013

Bahar Parlasın Üstünüzde


İçimden bütün renkleri üstüme sıçratıp öyle sokaklarda gezmek geliyo :) Renkli parlak ne varsa alıp, takıp takıştırmak istiyorum. Bu bahar bana çok iyi geldi peki ya size??
İçim dışım bir olsun diye çantamı bile şeffaflaştırdım :) Bu arada şeffaf çantam Havziş'ten hediye. Kolyem de Havziş'in annesinin yerinden :) parlak harika bi sarı :)) Siz de pembe, sarı, beyaz ve mavinin uyumunu sevdiniz mi??
Böyle rengarenk giyinip nerde mi dolaştım? Güneşli harika bi günde Yeşilköy'de harika bi yürüyüş yaptık. Hafta içi daha çok seviyorum gezmeyi.. 

Siz yine de bu hafta sonu dışarı çıkarken bi daha bakın aynaya, üstünüzde parlak renkler yoksa mutlaka biraz ışık sıçratın üstünüze, eminim kendinizi daha iyi hissedeceksiniz. 



1 yorum:

  1. Renklerin ve şeffaf çantan!! evet kesinlikle senin için dışın bir ve rengarenk :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...