17 Kas 2012

Maison Martin Margiela for H&M


H&M için gelsin alkışlar..
Heyecanla beklediğim o çarşamba akşamı geldi de geçti bile..


Margiela'nın birbirinden güzel tasarımları nefes kesiciydi. Bu cesaret gerektiren sıra dışı ürünleri herkesten önce görme şansını elde etmek ise paha biçilemezdi.





Koleksiyonu şampanya veya pina colada servisi ve çevrede dolaşan birbirinden güzel kanepeler eşliğinde inceledik.


Koleksiyonun en beğendiğim ve kesinlikle almak istediğim parçası pembe candy clutch'tı. Maalesef ben içeri girene kadar tükenmişti :(


Ama mutlaka bugünden bir hatıra olsun istiyordum :) Ben de kapağında Margiela tasarımı olan Fashion Now kitabını aldım. Daha çok bir stilist fihristi gibi. İçinde bütün tasarımcılar hakkında kısa bilgiler ve fotoğraflar var.


Böyle güzel koleksiyonlar için mağazalar önünde oluşan uzun kuyrukları şimdi daha iyi anlıyorum. :) Alışveriş yapmak her zaman öyle kolay şartlarda olmuyomuş. İnsan sevdiği şeyler için bazen mücadele etmeli diyereek desimizi de çıkarıyoruz :)


1 yorum:

  1. ben koleksiyonda galiba en çok hayalet topukları sevdim.parmak uçlarında yürür gibi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...