20 Mar 2012

Mado'da şerbetli keyifler

Bugün canımız deliler gibi künefe çekince, o sırada önünden geçtiğimiz Mado'ya attık kendimizi. Marmaris'in merkezine yakın yol kenarındaki bu yeni Mado çok güzel oldu. Hem çok farklı tatları bir arada bulabileceğiniz geniş bir menüsü var, hem de oturduğunuz yerden denizi bile görebiliyorsunuz :) 

Biz de Elacığımla ( kendileri dünyalar güzeli ablam olur. Daha çok duyacaksınız bahsini :) dışarıdaki masalardan birine oturduk. Hava muhteşemdi. Çok ilgili ve tatlı bir kız olan garson bize künefe için farklı alternatifleri söyledi. Kaymaklı fıstıklı burma kadayıfı öneriyordu. Biz de bu sefer değişiklik yapalım dedik ve garson kızın önerdiğini söyledik. Servise hazırlanması 15 dakika sürdüğü için asıl zorlu kısmı şimdi başlıyordu. Çok zor geçen 15 dakikanın ardından kaymaklı kesme Maraş dondurmasıyla servis edilen burma kadayıfımız gelmişti.






Sizin için resmini çekene kadar zor dayandım diyebilirim :) Eğer denemediyseniz mutlaka öneriyorum çok lezzetliydi. Şerbetli tatlı hayranı biri olarak ben bayıldım. Porsiyon gayet büyüktü birer tane değil de bir tane aldığımıza şükrettik. Zira ben bile bitiremeye bilirdim bir porsiyonu. Çok şanslıyım ki künefeden tutun da ayakkabılara kadar her şeyi paylaşabileceğim bir ablam var :) 

Size şimdiden afiyet olsun ;)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...